Ken je dat gevoel? Dat jij in eentje loopt te buffelen terwijl al je collega’s lekker vakantie zitten te vieren. Maak je geen zorgen, je kan ook juist nu de kans grijpen om te schitteren. Wie weet wat er allemaal nog in het verschiet ligt.
Dat is balen. Is net je favoriete collega op vakantie. Sta je daar in eentje je werk te doen in een typisch Nederlandse zomer. Lekker zonnepanelen te monteren of je suf te rennen in de logistieke wereld. Bekende nadelen zijn meer werkdruk en gebrek aan afwisseling. Maar geen nood, het kan ook zo z’n voordelen hebben.