Veel mensen denken dat werken via een uitzendbureau of personeelsbemiddelaar automatisch minder salaris oplevert. Denk jij dat ook? Tijd om dit hardnekkige misverstand eens onder de loep te nemen.
Om maar met de deur in huis te vallen: nee, dat klopt niet. Het idee leeft dat een uitzendbureau geld verdient aan jou als werknemer, en dat jij daardoor onderaan de streep minder overhoudt. In veel gevallen is het evenveel en in sommige gevallen zelfs méér. Hoe zit dat?